partnerství s bývalou narkomankou
reload
Dobrý den, rád bych se vás na něco zeptal. Seznámil jsem se s dívkou. Je opravdu fajn. Máme dost podobný pohled na svět a zdá se mi, jsem takovou dívku ještě nepotkal. Také se mi docela dost líbí. Ale ... Ale vím o ní, že měla problémy s drogami. Rok se léčila v Itálii ze svojí závislosti a přestoupila na jinou školu, aby změnila prostředí. To je asi vše, co o ní vím v tomhle směru. Nerad bych ale chtěl prožít třeba něco hrůzného v budoucnu a namočil se do pěkné kaše. Taky vím, že rodičum by se nemusela vůbec zamlouvat. Proto se Vás chci zeptat na případná rizika, problémy a možnosti, jak se k celé věci postavit. Děkuju vám moc a věřím, že mi odpovíte.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud vaše slečna má za sebou léčbu, případně doléčování, tak máte velkou šanci žádné hrůzy nezažít. Asi, a to je takové bezpečnostní doporučení, bych se jí ptal na podrobnosti. Pokud se někde doléčovala, požádal bych jí asi o setkání s ní a jejím bývalým terapeutem. Možná by vám pomohlo porozumět více tomu, co má za sebou a asi by to i přispělo k vašemu většímu klidu. Musíte jí to ale dobře vysvětlit. Bude to pro ní citlivá otázka. Pokud vás má ráda a bude znát váš důvod, zhodnotí vyši žádost jako oprávněnou. Pokud se nikde nedoléčovala, stálo by za to, kdyby jste přišli oba. Mohli byste si oba ujasnit svoje stanovisko k problému a vaše slečna by tím získala kontakt na zařízení, kam se může obrátit, pokud se bude cítit ohrožená. Jinak mám pocit, že pokud je nyní O.K. tak to, že brala drogy není žádný velký handicap. A to že vám to řekla, je jistě dobrá známka.
Ps.S těmi rodiči-hlavně, že se líbí vám. Rodiče se budou muset přizpůsobit. :-)