Dan
Eva
Takze Dan bral 5 dni pervityn. Cely vikend prospal. Na schuzku k Vam me sebou nechce, pry si potrebuje pokecat s nekym sam. Promluvli jsme si, pripousti hodne svych chyb, ale neverim, ze by zvladl na sobe nejak zapracovat. Tak snad v te komunite. Pani domaci mi oznamila, ze mi do pokoje nastehuje svoji tehotnou dceru a postylku. Takze si hledam podnajem, oni to jeste nevi. Proto se se mnou tak bratrickovali... Doufam, ze to neskonci nejakym prusvihem, nemam na to bydleni smlouvu. Tak se mejte, snad se Dan vzpamatuje a snad se pro me nejaky flek najde a snad nevymeni domaci zamek, jeste kdyz budou moje veci a kocka u nich... Eva

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak to držim palce. Myslím, s tím bydlením.
S tím Danem. Víte, já myslel, že společná schůzka by měla být extra jeho normální terapii. Nedovedu si představit, že by to v káčku odmítli, když o to požádá. A asi bych na tom na vašem místě trval. Soudím, že jste si užila už dost na to, abyste měla možnost alespoň vědět, co se děje. Jinak bych na to asi rezignoval. Jinak se může stát, že zjistíte, že tohle trvá už 1, 2, 3, 4, 5, ... let a je to furt stejné. K tomu roku se to pomalu už blíží, nebo ne. No možná, je to jen 1/2 roku. I tak je to na hledání léčby až dost.