lsd a psy :)
paya23
chtěl bych se Vás zeptat jak je to s toxicitou lisohlávek(tj do jaké míry je možné selhání hater apod.) pak jak také jak je to s tolerancí u lsd?

Odpověděl:
Dobrý den, vysoké dávky lysohlávek mohou způsobit vážná nevratná poškození jater nebo ledvin, po užití lysohlávek se také zvýší krevní tlak a tep. Tolerance LSD se velmi pravděpodobně vůbec nemění. Co se týká Vaší skryté poznámky, užívání halucinogenů je dost rizikové. Jde o drogy s nejméně odhadnutelným účinkem. Intoxikace může být velmi nepříjemný stav zmatenosti, dezorientace a dalších negativních pocitů ("bad trip"). Dalším podstatným rizikem je možnost vyvolání depresivních či psychotických stavů, které mohou přetrvávat i po odeznění účinků drogy. Více si o tom můžete přečíst na našich stránkách v rámečku pod vstupem do poradny v kolonce halucinogeny, nebo na stránkách www.drogy-info.cz v kolonce informace/ilegální drogy.