pervitin
yxtina
Dobrý den opět p.Geblerová..jsem ráda,že jste mi odepsala.Píšete,abych šla za někým a osobně to konzultoval...už jsem byla několikrát i s Patrikem v K centru u nás v Mostě..mám tam kakaráda a ten je ředitelel toho to centra,takže mám i trochu konexe a okamžitou pomoc..kdyby Patrik ovšem chtěl.Stále fetuje a řekla bych,že čím dál tím víc.Ani ho nemusíme vyhazovat,jde ven sám a je venku týden,dva a pak přijde v dezolátním stavu na 1,2 dny a sám jde zas pryč.Ani se moc už nehádá,nekřčí,..je nějak smířenej,že takhle už to bude pořád.Víte on měl zlom..když chtěl opravdu asi před m2 měsíci přestat a byl odhodlanej a dívka s kterou má dítě ho soustavně odmítá a nesmí ani k malému,tak nějak rezignoval na život.Vtírá se jí..už ho Zmlátila její rodina,,,chtěl mi tady na chodbě v baráku vyskočit z okna..dcera ho zachránila.Volala jsem lékaře:psychiatra a on řekl.že to bylo mě jen na truc,že dokavad se nic nestane,tak nemůže nic dělat.Patrik stál v 7 patře na parapetě a jednou rukou se jen přidržoval a brečel.že už nemůžae žít,že to udělá.vidíte volala jsem odborníkovi a nic se nestalo...kdyby ho aspon odvezli jako sebevraha na detox,nebo někam..nic.Tak kde je potom pomoc a jako,že se obrátit na odborníka.Patrik se nechce jít léčit,nechce ze sebou nic dělat..je mu jedno co s ním bude,Vypadá katastrofálně...má od toho jak pořád spí a chodí venku úplně zdevastované paty na nohou,krvavé s podlitinama,oteklé,,,nemůže na nich ani stát a stejně jde ven a je tam dokavat není v dezolátním stavu..v kterém je vlastně pořád.Nějaké podmínky mu říkat...to je mu fuk.Začnu a jde ven..bez mluvení.J e už opravdu apsychicky i fyzicky v koncích a stejně jde...!Nemůžu se na to koukat...a jemu je to jedno.Nemluví moc,mele občas kraviny..vím ,že určitě trpí tzv...toxickou psychozou..po 4 letém braní pervitinu,není divu,že?Tak co ted?díky,že můžu zase aspon napsat..nashle alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, je mi líto, že máte špatné zkušenosti s odbornou pomocí. A chápu, že vám jde o Patrika. Nevím, jestli Vám tady můžu touhle formou napsat něco nového. A to, že dokud nebude chtít on, už jste slyšela jistě nejmín 100x. (To neznamená, že se to musí podařit hned na poprvé.) Měla jsem na mysli spíš pomoc pro Vás. V tuhle chvíli Vy něco potřebujete (proto jste také jistě napsala), a tak jsem myslela toho odborníka pro Vás a Vaše problémy, kterých si dokážu představit není asi málo. Píšete, že máte kamaráda v mosteckém K-centru, neporadil by Vám nějakou rodičovskou skupinu nebo individuál? (Chodit ke kamarádovi na konzultace Vám úplně nedoporučuju.) Napište mi, co si o tom myslíte... P.S. Pokud by se příště stalo, že by Patrik chtěl spáchat sebevraždu, můžete rovnou volat 155 nebo 158, a to i v případě, že by byl jakkoliv nebezpečný nejen sobě, ale i svému okolí, tzn. i Vám.