trip a jatra
johnnyboy
dobry den, jsem cca 4 mesice po nakazeni mononukleozou, dietu jsem dodrzoval cca 2,5 mesice prisne,ted uz jen zvolna(zadny smazeny a extremni tucny jidla),obcas si dam jointa,ale zadny alkohol. Chci se zeptat zda je pro moje jatra skodlive(v ramci moznosti), kdybych si dal papir, zelatinu bo houbicky... dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Podle dostupných informací LSD není výrazně toxické pro játra, nicméně má spoustu jiných rizik (např. vyvolání depresivních či psychotických stavů, které mohou přetrvávat i po odeznění intoxikace, "bad trip") a kromě toho jistě celkově zatíží organismus, který by měl být nyní v rekonvalescenci. Houbičky - lysohlávky (resp. jejich účinné látky) jsou pro játra toxické a myslím, že jejich užití by se vašim játrům nemuselo vůbec líbit. Více o jednotlivých drogách si můžete přečíst na našich stránkách v kolonce Halucinogeny nebo na stránkách www.drogy-info.cz (Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti) v kolonce informace/ilegální drogy, o lysohlávkách také na www.biotox.cz (encyklopedie rostlinných drog). V kontextu s vaším zdravotním stavem bych raději experiment vynechala nebo přinejmenším odložila na později.