POMOC!!!
Lucy
Moje nejlepší kámoška cchodila se strašně hodným klukem. Měl ji rád. Ona ted ale začala chodit s jedním, co hulí, bere drogy a je s ním náramně spokojená. Rekla mi, že kvůli němu nechodila do školy a brali si Ečko. Mám jí pomoct než bude pozdě nebo ji nechat at si dělá co chce????

Odpověděl: Martin Šefránek
Ahoj Lucy, zda se rozhodneš pomoci holce, kterou označuješ za svou nejlepší kámošku je skutečně na tobě, v tom ti těžko může někdo poradit. Spíše je otázkou, co by se dalo dělat, jaké jsou reálné možnosti. Asi těžko můžeš ovlivnit s kým tvá kámoška chodit bude a s kým nikoli. Můžeš s ní však mluvit o tom, co se nyní děje, co tě znepokojuje na jejím chování. CHceš-li, můžeš jí nabídnout, že si s tebou může o všem promluvit, bude-li chtít. Třeba ti řekne, že se o ní nemáš starat, ale jestli je to tvá nejlepší kámoška tak za pokus to stojí a třeba jí jednou dojde, že jsi to s ní myslela dobře. Pokud tvoje kámoška spadne do větších problémů spojených s drogami, směřoval bych jí na odborné zařízení typu K-centra nebo Prevcentra. Pokud chceš bližší kontakt, můžeš nám zavolat do K-centra SANANIM na číslo 02/83872186. Měj se hezky a hodně štěstí!