Výlet
Pink
Chci vyzkoušet LSD (poprvé) a slyšela jsem,že z toho můžu pěkně "zmagořit" - psychické problémy, změna osobnosti,deprese (po bad tripu).A taky že je lepší mít "převaděče",někoho,kdo mě přes to převede,pomůže a tak.Co vy na to? :-)

Odpověděl: Jakub Minařík
LSD a to celkem často říkám i píšu není rekreační droga. Proto bych vám doproučil vaši chuť po experimentu ještě uvážit. Mimo jiné-spousta lidí říká, že po tripu se jim svět změnil. A že první věc, která jim došla byla, že svět nikdy nebude, jako byl předtím. To je přec jen velké rozhodnutí.
Samozřejmě, pokud jste skálopevně rozhodnuta do experimentu jít, asi vám to nerozmluvím. Pak byste se na něco takového měla asi dobře připravit (to nezvládnete za týden, trvá to třeba i 2 roky). Vhodný set, seting a zkušený průvodce (jen na okraj-zkušený průvodce a zkušený pařič není ROZHODNĚ totéž) sníží rizika. Jinak je riziko fakt asi dost velké. Ne samozřejmě tak velké, jako že zešílíte s pravděpodobností 1/1. Nepříjemná intoxikace přichází tak asi 1/10 a větší průšvih 1/100. Tohle je můj odhad, ne statistická data. Přijde mi ale, že s touhle pravděpodobností bych do toho nešel. Tak si to rozhodněte. :-)