Můj kluk chce abych to zkusila
Zapoměla jsem na jednu otázku.Můj kluk si přeje abych vyzkoušela trávu a trip a piko,ale já nechci před 5 lety,když jsme se seznámili jsem byla v partě a brala jsem to a dost,ale jednou jsem si řekla konec a začala jsem se léčit. Byl to super pocit a nechybělo mi to,ale teď,když mi to nabízí,nevím co mám dělat.Pora´dte mi.Děkuji za pochopení.

Odpověděl: Martin Šefránek
Ahoj. Ve svém dotazu píšeš, že jsi v minulosti užívala nějaké drogy a byla dokonce na léčení. Dokonce uvádíš, že bylo super, když jsi nastoupila do léčby a drogy ti nechyběly. Tak si toho važ, že jsi nyní čistá a užívej si života bez drog. Vždyť jsi již na vlastní kůži poznala, kam tvé užívání drog vedlo. Asi sama tušíš, že když nyní jednou neodoláš, tak do užívání opět sklouzneš tak rychle, že nestihneš ani mrknout. Možná tvůj přítel o tvé minulosti nemá ani tušení, ale pokud ví jak jsi na tom byla, tak podle jeho chování bych řekl, že je pěkný b?.. Možná by stálo za to zvážit co ho k takovému chování vede a zda je to pro tebe ten správný kluk. Tohle rozhodnutí je však na tobě. Jestli si chceš o tom promluvit víc, tak opět napiš nebo můžeš zavolat do K-centra SANANIM na č. 02/83872186. Přeji ti hodně štěstí.