Můj je narkoman
Ahoj,potřebovala bych malou radu,můj přítel s kterým žiji v jedné domácnoti čtvrtým rokem chodí každý den zfetovaný a já jsem stále ve strachu kdy začne agresivita.Já ho moc miluji,ale nechci ho opustit.Co mám tedy dělat.Odepište mi co nejdřív.Ahoj Andrea

Odpověděl: Lenka Maškulková
Zdravím Vás Andreo, chápu Vaše obavy, opravdu se často stává, že po delší době užívání začnou lidé užívající drogy ve zvýšené míře jednat agresivně. Už se taková situace někdy mezi vámi stala? Pokud budete v ohrožení, můžete samozřejmě volat policii, každý, i když je to Váš přítel by měl vědět, že chovat se vůči někomu agresivně není "normální". Každopádně žít ve strachu čtyři roky je velice náročné a Vaše situace je dost komplikovaná, proto pokud budete mít zájem, zkontaktujte nás na telefonu K-centra: 02/83872186 a můžeme si o Vaší situaci popovídat podrobněji a společně přijít na kroky, které byste mohla podniknout. Na uvedeném tel. čísle jsme schopni s Vámi hovořit každý všední den od 8.00 - 21.00 hod. a v ostatní dny (víkendy, svátky) od 9.00 - 21.00 hod.