lsd a bad trip
blue_alert
můžete prosím uvést nějaký konkrétní příklad člověka, který "dojel" na lsd? také by mě zajímalo, jestli vinu na případných komplikacích tripu nese častěji dosud skrytá porucha uživatele nebo nevhodný set a setting. děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Konkrétní případy máme v dokumentaci. A tam je to lékařské tajemství. Tak promiňte, nejde to. Ale lidi, kteří po tripu skončili špatně, jsem už viděl. V ambulanci, i v léčebně. Většinou se necítili nic moc.
S tím setem, setingem a skrytopu poruchou, těžko říct. Ale ze zkušenosti mám pocit, že si se setm a setingem si málokdo dělá starost a ohledně stavu ve kterém se intoxikuje, no mnohdy má člověk i obtíže, o kterých ví a stejně si tripa dá. Asi takhle. Pokud je set a seting optimální a nastanou potíže, může za to ta porucha. :-)
No, jak tak koukám, asi jsem vám moc neporadil.