Je ten promile měřič pravdivý
Pavel
Našel jsem na stránkách http://www.palirna-universal.cz/alkotest.htm nějaký test hladiny alkoholu v krvi. Vypil jsem 11 desítek piv za 9 hodin. Normálně mě vyšlo, že jsem měl přes dvě promile. V podrobném alkoholometru mě vyšlo malinko přes 1 promili. (dosadil jsem do políček). Dá se tomu podrobnému testu věřit? Vím, že je to jen orientační, ale stejně...

Odpověděl:
Ano, máte pravdu, tyto testy jsou jenom orientační, neboť odbourávání alkoholu je závislé na řadě individuálních faktorů (věk, pohlaví, hmotnost, zdravotní stav...). V žádném případě nelze proto na poskytnuté výsledky s jistotou spoléhat - zejména před řízením auta a proto Vám doporučuji nechat si před jízdou větší časovou rezervu. Spolehlivé zjištění obsahu alkoholu v krvi se dá zjistit jenom při dechové zkoušce. Krevní zkouška je ještě přesnější, dá se říct 100%ní. Nicméně se těmto testům dá obecně věřit a do auta raději nesedat. Lepší je chvíli počkat, než přijít o řidičák... Můžete vyzkoušet ješte službu PROMILE SMS (informace naleznete na www.promilesms.cz). Hezký den.