pro M. Hulíka
Tereza
Tak mi aspoň poraďte, jak se tím nemám nechat rozptylovat. Je to strašně těžký. Nic moc neumím, skoro v ničem jiném než ve drogách se nevyznám, škola mě dost s... (i když jsem vlastně ráda, že mě ještě nevykopli), doma taky nic moc a někdy bych si už nejradši dala zlatou.

Odpověděl: Martin Hulík
Milá Terezo, nepochybuji o tom, že je to těžký. Tím spíš je třeba se držet dál od drog. Jestli máte třeba jen občas myšlenky na sebevraždu, je pořeba s tím urychleně něco dělat. Doporučuji vám zavolat na poradenskou linku (vpravo na stránce poradny), spravují ji kolegové z Kontaktního centra, domluvte si s někým z nich zchůzku a v klidu vaši situaci proberte. Můžete také dál psát do poradny (tento týden vám bude odpovídat někdo z kolegů, protože nebudu v práci).
Nenechte se vyhodit ze školy, byla by to škoda. Hledejte formy relaxace a zábavy, které nesouvisejí s drogami (sport, umění, literatura...). I když se do toho budete muset zezačátku nutit, vyplatí se to.
Držte se a když budete mít zájem, znovu napište.