CIZI BUCHNA
--
KDYZ SEM ZAČALA S INJEKČNI APLIKACI PERNIKU,BYLA SEM TEHDY TAK PRESMAŽENA ŽE SEM SI SPLETLA BUCHNU SVOU A TOU CIZI.POZDEJI SEM ZJISTILA ZE SEM SI SLEHLA STRIKACKOU KTERA BYLA PO 3 LIDECH.ZA JAK DLOUHO MUZU JIT NA TESTY ZLOUTENKY A HIV?CO JESTE SEM MOHLA CHYTIT?

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak, pokud vám jde o inkubační doby, tak u žloutenky typu A jeto 1 měsíc u typů B a C 6 měsíců a u HIV by k serokonverzi měli stačit 3. Osobně bych vám doporučil abstinovat, to ale asi nechcete slyšet. Dávejte si teda alespoň pozor. A ještě jednu dobrou radu. Existují místa, kde vám mohou použité stříkačky vyměnit za čisté. A také vám tam vysvětlí, co člověk může všechno udělat proto, aby se nenakazil když už se rozhodl brát a nechce v danou chvíli přestat. Možná taková místa znáte. Využijte jich. Když budete mít dost čistejch buchen a budet zvyklá si dávat pokaždé svojí, čistou, nebude se vám stávat, že se spletete. Nebude si totiž splést co. :-)
Jestli taková místa neznáte, zkuste zavolat 02/83872186. Poradí vám, kam se obrátit. :-)