PERNÍK
XXX
ROK BERU PERNIK,POSLEDNI DVA MESICE INJEKČNE.SEM UZ UPLNE NA DNE A NEVIM JAK DAL.MAM HROZNY STIHY A PSYCHA,BOJIM SE VSEHO.KDYZ SEM CISTA TREBA TYDEN,ZLEPSI SE TO TROCHU A ZVLADNU JIT SAMA MEZI LIDI,ALE BEZ PIKA MI ZIT NEJDE.TO RAČI UMŘU NEZ PRESTAT SMAŽIT.CASTO MAM JEN KROK K TOMU ZE SE PREBOUCHNU H. KDYZ MAM POCIT ZE UZ NEMUZU ZIT.NIKOMU NEVERIM,DOST LIDI ME PODRAZILO.MAM KAMARADKU S KTEROU BYDLIM-SMAZI 4 ROKY NOSEM,A SE KTEROU SI VZAJEMNE VYPOMAHAME,BEZ NI BYCH UZ DAVNO NEBYLA,ALE PRESTO NEZVLADAM.CO MAM DELAT?

Odpověděl: Jakub Minařík
No v první řadě bych vám doporučil vysadit ten perník. Pokud je to takhle (stíhy), žádná lepší rada neexistuje. Ještě jednu věc. Pokud vysadíte a stíhy odejdou, tak ve chvíli, kdy znova užijete, jsou zpátky coby dup.
Taky bych vám doporučil někam dorazit. Pokud jste z Prahy, tak je možné Káčko, Drop-in nebo Denní stacionář-přijďte na motivační skupinu. Když cinknete, řeknu vám kdy a kde to je (803130). Můžete vzít i kamarádku. Abyste z nás neměla stíhy. :-)
Tuším, že na tom nejste dobře. Ale taky vím, že to je stav ze kterého se můžete docela snadno dostat. Zkrátka není to konečná. Takže s tim přebouchnutím herem nemusíte pospíchat. Rád vás uvidím. Rád vám i pomůžu. Pokud budete alespoň malilinko chtít. :-)