Peři
iceman
Do jake max zavislosti na pervitinu se da dostat myslim velikost davky za den a jaky je to pomer nitrozilne nebo snupanim.A zda je mozne zničit zubni sklovinu na zubech pranim pervitinu a jaka je lečba???

Odpověděl: Martin Šefránek
Na jakou maximální dávku pervitinu se můžete dostat než psychicky totálně uletíte vám nikdo přesně neurčí. Každopádně maximální dávky se můžou pohybovat v gramových hodnotách. A to při nitrožilním užívání i šňupání. Samotný pervitin nemá negativní vliv na zubní sklovinu, ale poškodit jí můžou průvodní jevy spojené s jeho užíváním - a to např. časté intenzivní tření zubů o sebe, které se u uživatelů vyskytuje. Ptáte-li se na léčbu poškozené skloviny, obraťte se na svého zubního lékaře. Týka-li se váš dotaz drogové léčby, tak ve stručnosti je praxe taková: jsou tři základní typy léčby: ambulantní, ústavní a komunitní. Mate-li zájem o bližší informace, bude lepší zavoláte-li nám do K-centra SANANIM na číslo 02/83872186. Každý typ léčby má totiž svá specifika a je vhodný pro jiného klienta.