ecko
Max
Zdravim chtel bych se zeptat na latku zvanou Prozac ..... Dalo by se rict ze zabranuje poskozeni mozkovych bunek po poziti Ecka?? Take bych se chtel zeptat jestli mi to muze nejak ublizit kdyz si ji vezmu po poziti E? je tento lek k dostani v lekarne bez predpisu?? Dekuji za odpoved..

Odpověděl: Martin Konečný
Prozac je antidepresivum.; O tom, že by zabraňoval poškození mozkových buněk po požití Extáze nejsou žádné dostupné informace.; Záleží jak rychle jej po požití Extáze užijete. Nežádoucí účinky u Prozacu obsahujícího fluoxetinum a u jiných látek spadajících pod Thymoleptika - antidepresiva III. generace jsou ve většině případů: pocit nervozity a napětí, nespavost, třes, nauzea a zvracení, bolesti hlavy, mimovolní pohyby a inhibice ejakulace. Takže při smíchání Extáze (u níž jsou vedlejší účinky taky velmi pestré) a Prozacu vám asi nebude nejlépe. Pokud už užijete Extázi, tak by jste měla její účinky zvládnout bez podpory ostatních látek - tedy pokud nemáte žádné zdravotní komplikace. Necpěte do sebe zbytečně tablety (jakékoli) pokud to není nezbytně nutné - zatěžueje to vaše játra a ledviny.; A tento lék není k dostání v lékárně bez předpisu. Hezký život bez tablet vám přeje MK.