Test na drogy
Prosím o radu.Poku se udělá test na drody a odevzdá se moč,napište mi prosím,jak dlouho vydrží v moči tráva,někde jsem četla až 3 měsíce,dále by mne zajímal pervitin a éčko.Děkuji moc za odpověd a přeji pěkný den.Nebo poradte,jestli je lepší odebrat krev nebo udělat test ze slin.Ještě jednou moc děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
THC (účinná látka konopných drog) se skutečně dá detekovat v testech ze vzorku velmi dlouho. Uvádí se rozmezí od několika dní do jednoho měsíce po posledním užití. Tři měsíce byly prokázané výzkumem, ale je to naprosto výjimečné. Záleží také na tom, jak dlouho a v jaké intenzitě dotyčný předtím konopné drogy užíval - pokud jde o jednorázovou zkušenost, testy se negativizují cca do týdne, pokud by někdo kouřil denně a dlouhodobě, pravděpodobně bude možné THC detekovat až do toho jednoho měsíce. Pervitin a extáze se dají z testu z moči zjistit tak týden (obvykle), u extáze maximálně do 14 dní, u pervitinu při předchozím intenzivním a dlouhodobém užívání až tři týdny. V krvi a slinách se dají drogy detekovat kratší dobu. Proč Vás to vlastně zajímá? Hrozí Vám nějaký průšvih?