problem
terezka
muj problem se netyka drog ale jste jedina poradna, ktera by to mohla vyresit. Vcera vecer jsem byla s kamaradkou v jednom klubu a prisly tam tři holky. Začaly ne mě řvát, že jsem děvka, že jsem se na ně něják blbě podívala atd. Potom mě hodily na zem a začaly do mně kopad a bít mě. Naštěstí přiběhli kluci a ochranka a odvedli je ven. Ony na mě čekaly až vyjdu ven ale já jsem tam zůstala a ony potom odešly. Ted se jenom bojim, že se s nima potkam někde, kde mi nikdo nepomuže. Nevim ani jak se ty holky jmenují ale jedna ted chodi s mym byvalým klukem. Ten kluk u toho byl a pak se mi moc omlouval. Prosim pomozte mi

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte co, asi jediná cesta je pokusit se požádat o pomoc policii. Ty slečny vás dosti hrubě napadli, tvářili se, že to nebylo naposled, ..., svědky máte, cestu k nim také znáte (přes vašeho bývalého). To znamená, že policie by je mohla relativně snadno najít a v rámci prevence kriminality je upozornit, že se takové věci nedělají.
Víte, pokud máte doopravdy strach, tak tohle je jediná cesta. A já, kdybych měl doopravdy strach bych to udělal. Tak to promyslete. :-)) Držím vám palce.