Jak to víte ?
Karolína
Chci se zeptat,jak to všechno o mě víte když mi odepisujete poprvý ? Nevadí mi to,ale jenom mě to zajímá...:-))) Je tedy možný si jednou vzít a pak zase abstinovat jako předtím ? a považovat to jako by se nic nestalo...? Jde to ? nebo je to jen teoretická blbost ? Vždyť mě jedna tableta E nemůže naladit na heroin. Já nevím vzít či nevzít...měla bych alspoň nějakou radost v tom prokletým životě!! Karolína

Odpověděl: Jakub Minařík
To máte tak, my víme všechno. :-)
Víte, já čtu většinu dotazů svých kolegů, respektive odpovědí. Sic se mi to míchá, ale v podstatě vím.
Ta extáze heroin nenahradí, ani to není podobná látka svým účinkem, ani ničím jiným. Ale může a dosti často odstartuje proces, na jehož konci se rozjedete. Je to proces, který můžete těžko vidět předem, jen potom. Jako by se nic nestalo bohužel nefunguje.
Nabídka a návod co s prokletým životem zní:
1. Dejte se dohromady, rádi vám s tím pomůžem.
2. Pak teprve se pouštějte do zábav, u kterých si natlučete nos.
P.s. Myslím, že na tom nejste v tuto chvíli moc dobře. Extáze vám moc nepomůže. Bude to spíš další starost.