fist
pokračováni 220800....víte já mám strach že když jí zase napíšu do léčebny,že ju to zase srazi na kolena jako ten předešlej dopis co sem ji poslal tehdy ještě na detox.přitom to byl podle mě hezkej dopis ve kterym sem se vesměs omlouval tak jak ste mi psala,že toho bylo na mě moc a že se ji omlouvám atd atd.museli ji prej kvuli tomu dopisu dávat injekce na uklidněni a vrátilo ju to prej aspoň o 14 dni zpátky.

Odpověděl: Bára Orlíková
Já myslím, že si děláte zbytečné starosti. Nevím, odkud jste se dozvěděl, že kvůli Vašemu dopisu museli přítelkyni dávat injekce na uklidnění - to se mi v rámci léčby nezdá pravděpodobné a obvyklé. A myslím, že i kdyby jí ten dopis rozhodil, takže to není Vaše vina - jak píšete, tak jste jí poslal hezký dopis s omluvou a mám za to, že teď je na ní, aby se Vám omluvila za to, co vyváděla v průběhu braní drog. Nějak mám pocit, že zapomínáte na to, proč je v léčbě a jak to vypadalo ve Vašem vztahu předtím - nezdá se mi, že byste se měl omlouvat pouze Vy. Napsala Vám zpátky? Nebo ne?