MAM OBCAS I DOCELA KRUTY POCIT, ZE MAM POCIT, ZE MAM SNAD VSECHNY PROBLEMY...NE NEJSEM HYPOCHONDR, JENOM MAM STRACH.... mAM TAKE V DUSLEDKU TECH PRASKU STRASNEJ A NEUSTALEJ HLAD, DO URCITY MIRY TO BYLO ZDRAVY A UNOSNY, JENZE TED JSEM SILENE SPATNA Z TOHO JAK VELKOU VAHU NA SOBE NOSIM,UZ SE NEMUZU ANI PORADNE PREVALIT NA POSTELI.v MINULOSTI JSEM MELA NABEH NA ANORAXII A BULIMII,TU JSEM MELA FEST,CO S TIM,JE RESENI, CHCI BYT OK A HOLKA POHODARKA...

Odpověděl: Jana Justinová
Tak se pokusím zase odpovědět alespoň na něco z toho co jste napsala...hodně píšete o zdravotních problémech a jestli se jimi zabývat nebo ne. Ono to asi moc nejde, říct si, že si jich nebudu všímat, takže možná bude lepší je řešit, nebo si o nich minimálně s někým popovídat. Což souvisí s tím, jestli byste měla dál chodit na terapii. Záleží jestli máte pocit, že by Vám to nějak pomohlo, ale měla byste alespoň prostor mluvit s někým o problémech, o kterých píšete sem a na které se po internetu špatně reaguje. Také byste mohla s odborníkem probrat Vaši medikaci, vedlejší účinky které Vám způsobuje a případnou změnu. Rozhodně bych ale léky nevysazovala ani nekombinovala s marihuanou, to určitě není vhodné. Že by Vám dal někdo nějaké drogy třeba do pití snad není tak pravděpodobné, takže pokud budete chtít, určitě se drogám můžte vyhnout. V terapii byste také mohla probrat své mylšenky o smrti a najít z nich jiné, optimističtější východisko. Jestli tedy máte terapeuta, kterému důvěřujete, určitě bych doporučila se k němu vrátit.