Psycho
Aimeen
Mam problem jiz jsem sem psal jednou, ale jak to tak je chcete napsat vsechno a vznikne z toho zmatek. Jsem z maleho mesta na jihu Cech po skole jsem se pristehoval do "Velkeho Mesta" zacal jsem jako spravce site a po case jsem se vypracoval jako system. anal.pracovnik. Celou tu dobu jsem chodil s jednou holkou a skoro jsme ji nepotkaval a snazil se to vykompenzovat penezi. No mohlo mi bejt jasny ze to nemohlo dopadnout jinak nez rozchodem. A to zaclo. Hraju v jedne kapele a po konzertech rovnou do prace ... to neklapalo. Tak jsem vyzkousel pernik. bylo super fungovat 3-4 dny nekdy i dele bez spanku....zkratim podrobnosti z prace jsem odesel sam. zaclo jeste vetsi peklo: nekolika denni vylety autem , rozpory s rodici, fnancni problemy atd. cim dal jsem vic a vic jsem uprednostnoval dat si neco do nosu nez dbat tomu co je rozumne. pr.: pocitac, ktery jsem si koupil ¨za 50000 jsem prodal za 8000 a takto bych mohl pokracovat jeste . Celou tu dlouhou dobu mi financne pomahali rodice a to je muj problem maji o me velky strach a proto me radeji podporuji nez by mne postily do "zivota" Jen ja sam nevim, jestli bych to zvladl, to resim furt :::::: rano je pro mne takrka nemozne vstat pred 12.00 atd Mam ted pred soudem za tu dobu co jsem smazil jsme si s """KAMARADAMA"""" vzali kram s upominkovyma predmetama a ted mam na krku zproneveru. Cetl jsem v casopisu PSYCHOLOGIE ze mate kazde utery nake sezeni zabyvajici se alternativnima trestama bylo-li by to mozne rad bych se na toto sezeni objednal. Dekuji

Odpověděl: Helena Hošková
Zdravím Vás na jih Čech. Pokud byste chtěl mluvit s probačním pracovníkem, který Vám může nastínit varianty alternativních trestů, je to samozřejmě možné. Stejně tak je ale i možné k nám do K-centra v úterý mezi 17. a 19. hodinou zavolat a promluvit si o tom nejdřív po telefonu. Probační pracovnice tu bude v novém roce poprvé v úterý 8.1.2002. Pokud budete chtít dorazit osobně v uvedené datum, zavolejte prosím na tel. 02/83872186 a objednejte se na probační poradenství. Při rozhodování o udělení alternativního trestu hraje roli samozřejmě povaha trestného činu a sazba, kterou za něj zákon vyměřuje. Ale to asi nejspíš víte. Pokud byste rád dostal alternativní trest, je pro rozhodování soudu velice důležité, zda nehrozí, že se podobného činu dopustíte znovu. To znamená, že pokud jste se zpronevěry dopustil kvůli užívání pervitinu, bude soud zajímat, jak řešíte tenhle problém; tedy jestli uvažujete o nějaké léčbě a jaké jste případně v tomto směru podnikl kroky. I o tom je možné v K-centru mluvit, pokud byste o to měl zájem. Tažkže se budeme těšit na Váš telefonát... :-)