Otazka
Aimeen
Je to uz 5. mesicu co jsem prestal uzivat pervitin, byl jsem na tom dost spatne. Bral jsem tak 0,7 g denne. Nebudu prehanet, kdyz napisu, ze jsem bez cary nevstal z postele. Nicmene ted mam pred sebou jiny problem. za ty 2, roky jsem si v sobe vybudoval takovou apatii, ze mam neustale problemy s vlastni realizaci. Budu uprimny je mi 23. let a porad mne zivi rodice ja proste nemam na to to zmenit. Na druhou stranu si ale myslim ze nemuzu byt takovej slaboch , aby jsem se dovedl postarat sam o sebe. Bavi me text jedne kapely : Vemte si co jen chcete a ukazte mi tu krasu ke stesti lze pry domutit tak i ja chci bejt stastnej.

Odpověděl: Martin Konečný
Abstinujete-li skutečně důsledně již pět měsíců od pervitinu (tzn., že také neužíváte žádné jiné drogy a nezaměnil jste svojí závislost na pervitinu za závislost na alkoholu) a jste-li z Prahy nebo blízkého okolí doporučoval bych vám obrátit se na Doléčovací centrum Sananim, které nabízí ambulantní doléčovací program. Jeho základním cílem je podpořit samostatnost klientů, zvýšit jejich sebedůvěru, pomoci jim obstát v podmínkách běžného života a tím snížit riziko relapsu drogové závislosti. Na tel. čísle 02/6843615 lze kontaktovat sociální pracovnici centra a to ve všední den v čase od 9 do 16 hodin. Nejste-li z Prahy, pokusíme se pro vás na uvedeném čísle vyhledat jiné vhodné zařízení v místě vašeho bydliště. Pokud se vám nedaří abstinovat absolutně - můžete kontaktovat Denní stacionář SANANIM na tel.: 80 31 30. P.S. Těch pět měsíců abstinence je úspěch, tak držím palce! Také hezké Vánoce. MK