pervitin
kiki
už mesic beru pernik a je možne že tyden bez toho mužu byt v pohode dalsi potom mam deprese.jsem na tom zavisla .nevim co tyto ucinky znamenaji

Odpověděl: Jakub Minařík
Závislá po měsíci asi nebudete. Opatřit si závislost vyžaduje větší úsilí, je potřeba brát drogy alespoňě několik měsíců. Nevím, jak moc toho o pervitinu víte. Ale celkem typicky to vypadá tak, že: - dáte si pervitin, asi tak 8 hodin trvá jeho účinek, který pak postupně odeznívá. Dostavuje se tzv. dojezd, který většinou bezprostředně navazuje na intoxikaci. Ten odeznívá v horizontu hodin, nebo dní. Většinou se projevuje jako únava, rozladěnost, ... - Kromě téhle, dalo by se říct bezprostřední reakce se objevují další, které mohou souviset s toxický vlivem příměsí v pervitinu a nebo s vlastní toxicitou pervitinu. Pervitin je totiž neurotoxický a poškozuje v mozku noradrenergní nervová zakončení. Obtíže, které se dostavují takhle se zpožděním, mohou být klidně projevem odrazem poškození neuronů v mozku. - také by se mohlo jednat o projev infekce související s užíváním drog. Pokud berete injekčně, je možné, že jste se nakazila žloutenkou, nebo HIV, ... :-) Stačí to takhle?