Poradite mi?
otacom
Moj kolega je pravidelne tichy ,zavrete oci a paranoik. Mal som podozrenie na nejake drogi ale oci aj reakcie ma normalne. Nepije alkohol ani nefajci a je to nenapadny tichy clovek. Poslednou dobou sa par krat zmienil o samovrazde a raz som ho pristihol z talbetkami a neskor ked som mu prehladal bundu som nasiel rivotril, antelepsin a diazepam. Vzdy po krabicke. Ked som sa ho pital ze co to ma povedal ze unikovu cestu. Neviem ci zartoval. Moze to mat normalne predpisane lekarom? Mohol by sa tymi liekmi zabit?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli kolega žertoval, pak má poměrně černý smysl pro humor a dovede ho i dobře podpořit svým chováním. Raději bych na to ale moc nespoléhala a spíš bych jeho řeči brala vážně, možná jako jakési "volání o pomoc". Sbírka léků, které má v kapse není rozhodně nevinná, jsou to poměrně silné léky (užívají se při epilepsii, jako hypnotika...), které když se nakombinují ve velkých dávkách, mohou být i smrtelné. Myslím, že by bylo dobré si s kolegou o celé věci promluvit otevřeně a nenechat se uchlácholit tím, že si dělá legraci. Raději ze sebe udělat třeba i hlupáka, který zbytečně plaší, než aby jste si pak vyčítal, že jste nic nepodnikl.