dusevni utrpeni
niky
AHoj poradno,tak jsem to zase ja,nikdy jsem nepsala do poraden,tak jsem si rekla,ze to zkusim.Vim,ze sve problemy jsem specifikovala ponekud nejasne,ale je pravda,ze jsem ani necekala,ze mi nekdo odpovi.samozrejme,ze se jedna o prasky tzpu benzodiazepinu,nebo jek se tomu rika.Seroquel,lexaurin,atd.atd.ale spise se take jedna o bytostny odpor vuci lecebnam pramenici z neprijemnych a nezdravych zkusenosti.Take se jedna o prehlusovani leku na lek a ja uz mam pomalu pocit,ye neni vychodiska.Sice jsem udelala velky pokrok a jsem sama se sebou spokojena,ale porad to nejak neni ono.Vim,ze ty seroquely a toto nemohu brat dozivotne a zaroven mam strach,aby se mi to nestalo.Nejradsi bych je samozrejme vysadila,jenze pak skoncit na desetkrat tolik praskach?to se mi teda nechce.Ale porad to jeste nejsem jako by ja. nikdy jsem netusila,jak lze takhle lehce spadnout dolu.a nahoru to jde pekne tezce....Jsem na to take moc sama,ale myslim si,ze v soucasne dobe je to predevsim o komunikaci s druhymi a postaveni se vuci problemum.Take je to o tom detoxikovat telo,coz se snazim delat.ale nic to nemeni na faktu,ze je mi zle a ze na tu temnotu jsem sama.prosim,pomozte...V

Odpověděl: Bára Orlíková
Mám pocit, že Vám ty léky někdo kvůli něčemu předepsal - nepíšete moc kvůli čemu. Myslím, že vysadit je by nebylo moudré, protože by Vám pak bylo ještě hůř. Možná by bylo fajn krom toho, že docházíte někam, kde Vám ty léky předepisují, využít i nějakých psychoterapeutických služeb - situace by se jistě měnila k lepšímu rychleji, Vy byste měla možnost se někomu svěřit a řešit ty věci, o kterých píšete. Sama píšete, že jste udělala pokrok a že jste se sebou spokojená, přesto zas zmiňujete, že není východiska a že žijete v temnotě. Nevím, jak dlouho Vaše zkušenost s léky trvá, ale některé léky nezabírají hned a možná se vše bude lepšit postupně, a ne najednou. Kdybyste potřebovala kontakty na nějakého psychoterapeuta, tak napište, odkud jste. Zatím přeji hodně štěstí.