uz fakt nevim
sikynka
naskytl se mi v zivote problem ,o kterym sem myslela ze mne nikdy nemuze potkat.mam hodnyho pritele kterej je strasne nevyrovnany clovek a nesel utechu v heroinu , uz sem ho stoho vytahla ale nedavno sem nasla v jeho vecech -sUBUTEX- JA NEVIM CO MU MAM RICT- PRED TIM JAK mi rekl ze kouril herak sem se stoho zhroutila, nejsem hysterka ale tohle mne fakt boli a mu to ublizuje- tak radte co mam delat ,jak mu mam rict ze sem nasla ten -Subutex -diky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že je úplně pochopitelné, že se z podobné situace "hroutíte", to není divu, hlavně když už jste ji jednou prožila. Myslím, že by měl přítel rozhodně vědět, že jste u něj Subutex našla. Je naprosto regulerní chtít po něm vysvětlení a plán, co dál. Pokud je slabá a nevyrovnaná osobnost jak píšete, bylo by dobré, kdyby zůstával trvale, i když třeba řídce, ve spojení s nějakým odborníkem, kterému např. z dřívější doby věří. Myslím, že ale není řešení, abyste ho Vy co pár let tahala z drog. Takový vztah pro Vás nemá příliš velkou perspektivu...Rozhodně si s ním tedy promluvte, co se děje, že má potřebu Subutex užívat a jak si život s ním a zároveň s Vámi představuje do budoucna.