Pervitin
Lulu
Dobrý den, už sem Vám jednou psala...ale pořád si nějak nevím rady..Můj přítel občas bere pervitin a už sám přiznal,že to nemá tak úplně pod kontrolou. Sice si to vezme prý jenom tak jednou za 1 až 2 měsíce, ale nedokáže si představit,že by si to aspoň občas nevzal, říkal, že jeho problém je v tom, že má v hlavě zafixováno, že když si to vezme občas, není to nic špatnýho...Ale to bohužel asi pravda není, protože myslím, že ty intervali mezi jednotlivými dávkami se můžou pomalu zkracovat až bude brát pořád...Dneska jel sice k nějaké psycholožce,která by mu měla trochu poradit, ale jel do Olomouce a poslední dobou je spíš ve Slanym,tak nemohli byste mi poradit nějaké drogové centrum v okolí Slaného...třeba na Kladně?Taky je problém v tom, že jeho rodiče se k němu obrátili zády, takže má prakticky jenom mě,ale žádné rodinné zázemí..Předem díky za radu L.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď, ale máme dotazů poslední dobou příliš mnoho. Myslím, že Vaše obavy ohledně partnerova užívání pervitinu jsou oprávněné - spíše to vypadá právě tak, že se intervaly zkracují a problémů přibývá, než že by se to dalo udržet pod kontrolou. A pokud přítel užívá zatím jen občasně, tak by neměl být tak závažný problém s tím přestat. Pokud jde o ty kontakty v Kladně, můžete se obrátit na, Centrum drogové prevence a krizové pomoci, Ambulantní program, Kročehlavská 49, Kladno, 272 01, tel: 312 682 177, Centrum drogové prevence a krizové pomoci, Kročehlavská 49, Kladno, tel: 312 682 177. Držím palce.