THC
Melanie
Dobry den, mam 16leteho syna, ktery kouri travu. Ve skole je problemovy, uceni ho nebavi, je hyperaktivni, je to dislektik, disgrafik, bohuzel jsou caste absence ve skole. Stezuje si na bolesti hlavy a zavrate, byli jsme u neurologa, objednala jsem syna k psychologovi.. Nevim do jake miry si syn vymysli, nepoznam jiz kdy mi lze a kdy ne. Rekla bych , ze je i citove labilni. Mam jeste malou dceru, my tri zijeme sami jiz hodne dlouhou dobu. Nevim, jak reagovat na situaci, zda na rovinu rici,ze o THC vim, zjistila jsem i zdroj, znam dalsi jeho kamarady, kteri take kouri. Opravdu nevim jak postupovat. Mam obavu, ze syn skolu ani nedodela , zatim nase hovory nevedly nikam. Diky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že není důvod, proč před synem tajit, že o marihuaně víte. Čeho se v takovém případě obáváte? Bylo by dobré si o tom promluvit otevřeně a neschovávat problémy za bolesti hlavy apod. Čím déle to budete odkládat, tím může být situace vážnější. Raději než neurologa (tedy pokud nic nezjistil) bych navštívila odborníka na drogy - ať už společně nebo jednotlivě. je možné, že zjistíte, že syn má nějaké problémy, které neumí řešit jinak než marihuanou (např. pro něj musí být velkou zátěží ve škole jeho dyslexie a dysgrafie) a možná společně najdete cestu, jak s nimi nakládat. K tomu je ale nejdřív potřeba otevřená komunikace. Pokud byste potřebovala kontakt na drogové služby ve Vašem okolí, dejte určitě vědět.