Opat som tu.
alexander
Posledna odpoved ma moc nepotesila. Zacal som si konecne mysliet ze mam to spravne na samovrazdu. To sa naozaj neda zabit bezbolestne? Som proti strelnej zbrani a celkovo volim lieky len stale presne neviem co je najvhodnejsie. Dost draho ma vyslo aj to co uz mam. Co sa tika rady ze mam vyhladat psychiatricku pomoc tak to nieje jednoduche. Skusal som rozne poradne ale vsade pitaju peniaze a ja niesom milionar. Vasa poradna je bezplatna a je to fajn ale je pre narkomanov. Ja som si neznicil zivot drogami ale som nestastny a nemam sa kde obratit o radu a pomoc. Viete mi poradit nejaku jednoduchu a bezplatnu psychologicku poradnu? Osobne za lekarom nezajdem a po smrti uz si ma mozu analizovat kolko budu chciet ale ak sa mam vratit do zivota nemozem mat znamenie blazna. Potrebujem pomoc ja uz neznesiem tu postupnost okamzikov co mi uz nedava ziaden zmysel a radost. Pomozte mi.

Odpověděl: Jakub Minařík
Proč byste měl mít znamení blázna, když zajdete za psychiatrem a necháte si předepsat léky proti depresi, tedy nemoci, kterou trpí většina dospělé populace a asi tak 1/3 dospělých se kvůli ní léčí? A pak - psychiatra si můžete najít i mimo vaše bydliště. Tedy, péče u něj bude dosti anonymní. Nevím, kde jste přišel na to, že skupina benzodiazepinů nezpůsobuje závislost. Je to úplný nesmysl. Závislost na benzodiazepinech vzniká celkem snadno, odvykací stav je poměrně nepříjemný a dokonce nebezpečnější než třeba u heroinu - srovnatelný je třeba s alkoholem a barbituráty. Závislost je poměrně složitá a dosti blbě se léči. S těma křečema a poškozením. Mechanismus vzniku je takový, že při útlumu CNS, pokud nedojde k úmrtí, může dojít vlivem hypoxie k poškození mozku. To může být různé, počínaje drobným deficitem, který je zjistitelný jen podrobným klinickým vyšetřením až po stavy, kdy bude nezbytné, aby na vás 24 hodin někdo dohlížel a nebudete mocen nějak rozumě už nikdy fugovat. Skončíte na uzavřeném psychiatrickém oddělení jako chronický pacient. Doufám že to je srozumitelné. No a asi předpokládám, že ještě napíšete.