psychofarmaka aj.
niky
dobry vecer,jiz dlouhou dobu tapu ve svych problemech,specificky se jedna predevsim o obtize vyvolane psychiatrickymi drogami,dale o spousty problemu a potizi k tomu vedoucim a problemy vyplivajici ze vytahu s matkou aj.,vedouci k zavislosti na uklidnujicich,tedy spise neuklidnujicich lecich,ij¨njekcich a pod.Nevim,jak z tohoto zacarovaneho krahu zavislosti a vseho ted ven.Hlavne vim,ze ted je nejvyssi cas,jinak uy mozna nebude nikdy.takze ted je to o tom,bud a nebo....N

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Moc toho bohužel o své situaci nepíšete. Z dotazu jsem pochopila, že byste chtěl/a dělat něco se svou závislostí na psychoaktivních lécích, předpokládám, že se jedná o léky ze skupiny benzopdiazepinů nebo opiátů. V tomhle případě je jedinou variantou obrátit se na odbornou pomoc, protože náhlé vysazení léků po delší době užívání by mohlo způsobit dost závažné potíže. Takže by bylo na místě vyhledat psychiatra a s jeho pomocí, ať již ambulantně nebo v rámci rezidenční léčby, léky postupně vysadit a začít řešit problémy, které Vás trápí, jinou cestou. Pokud mi napíšete odkud jste, mohla bych Vám doporučit nějaký kontakt, kam se obrátit. Zatím přeji hodně štěstí.