P.Minarik :Cchci se lecit.
Cholka
Dobry den p. MInariku. Tak,zacina mi to wsechno ladit,je mi oprawdu lepe. diky Vam a Vasi pomoci,fakt je mi lip a ulevilo se mi, a to hodne. Dobre,zitra si tam zavolam,a hned jak to bude mozno,pojedu tam. Ja beru antikoncepci,na chwili sem ji wysadila,ale ted ji beru zase,ne kuli toum,ze spim s klukama to ne,ale nejakym zpusobem mi dela dobre,na moje telo. Jinak, ten kluk a holka,tak sou oba w poradku,Kdyby ne,tak ten kluk by semnou nepsal,ale ja ikdyz sex,mam rada,tak necchu snim spat,proste,a nevim,je to tezky,Vite,mam strach,ze co vy rikate,ze sveho hlediska,ze,ho to casem omrzi,a proto to chci ukoncit,ja nez bych se pak trapila,protoze jsem se natrapila pomerne hoodne...Ja mam strach udelala jsem to uz,ze jsem to ukoncila,ale ja nemam nikoho,kdo me pohladi,a utesi a podobne,mama svyho spoluzaka,ale ten ma holku,a ja to toho nechcu zasahovat,protoze jsem do thoo nejakym zpusobme zasahla,a ja nevim,kdyz si spolu piseme a jsme ve tride,co rika,mysli vazne,protoze ten jako by muj pritel rikal,ze kluky u me ve tride udelaji vsechnoa by nejakym zpusobme me nejak dostali,ale neverim tomu,protoze ten muj spoluzak,uz ma neco za sebou,verim mu,zatim jsem nenasla nejakou vec,ve ktere by me sklamal,a to ze se vratil ke sve divce,tak ho chapu,protoze on jak rika,potrebuje taky pohlazeni,pomazlit se snekym. Chtela bych byt snim,ten spoluzak na to ceka,az proste budu a zacnu ja,ale vite, mam strach,je to por me novej clovek,a ja nechcu aby mi zase nekdo ublizil,takhle to reknu,je to novej clovek pro moji osobu,a zvykat si zase na nekoho,jo to je v poradku,ale mam strach z toho sklamani... ten spoluzak,ma taky neco za sebou co se tyce okolo drog,a je vylecen,aspon to rika a ja mu verim,ikdyz verim mu,ale vim osobne,ze jsem v celku na to nalitava,ze vse co mi povi mu verim,ja mu nelzu,vi otom,ze ted abstinuju,muzu snim otom mluvit,nabizel ze by jel semnou do k-centra,a proste je to jediny clovek ve tride,kdo o me tohle vi,a ja hrozn eocennuju ze mi se snazi pomahat. K tem antidepresivum,byli to opravdu antidepresiva.Ale uvedomila jsem si,ze se knim vracet necchci,nechci si na neco navykat. preji krasny vecer a dobrou noc Cholka a dekuju moc

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že máte v hlavě dost zmatek. Ale ono se to časem podá. Myslím, že pokud zajedete do té Plzně, tak vám kolegové pomohou i s tímhle vaším problémem. Myslím, že to spolu dosti souvisí. Tak nemějte strach a zkuste být trpělivá. Co se týče těch antidepresiv, tak ta obyčjně návyk nezpůsobují. Bylo by ale vhodné, aby je vybíral psychiatr. Pokud byste měla zájem - tak znám v Plzni několik kolegů, kteří by vás pravděpodobně přijali do péče. Takže jestli byste měla zájem, stačí napsat a já vám kontakt zprostředkuju. :-)