to neni tak jednoduchy..
she scratched a letter into wall made of stone
ja bych na jednu stranu strasne chtela prestat, mam z toho desny deprese a tak, ze ty deti zradim, ze proste me treba nekdy uvidej, ono je to desny, kdy je kazdy utery vidim a oni furt "prosim prosim, pojd sem, ja si nemuzu rozvazat tkanicku" "ja nemuzu najit tuzku" "ja nemam satek" a tak, proste onime maj desne radi, vdycky na konci si se mnou chtej placnout a tak vubec, vzdycky mi hned vyklopej vsechno co se jim stalo a chtej vedet co si myslim, jestli jim vysvetlim jak je to a to a proc to a to, chtej se mnou chodit za ruku...ono to cloveku strasne zvedne naladu a je stastnej, protoze vidi, ze ho nekdo ma rad, tak jako uprimne a tak...a me to desne sejri protoze to je clovek stastnej na miste, ale potom, ja mam desny vycitky, ze takhle trapne utika nekam do jiny reality, aby se nemusel schovavat pred skutecnosti, kdyz deti me berou jako nekoho, kdo proste pred nicim necouvne, vsechno vi a tak..a sme z toho vzdycky desne vydeptana a nevim co mam delat, jak se toho neprijemnyho pocitu zbavit, proste zas a znova utecu k ty trave a to se mne nelibi, fakt me to stve ale na druhou stranu proste s tim neumi nic delat...vlastne umi, ale nechce...a ja nechci..nebo spis nevim jestli nechci, protoze nevim co by se stalo, co by se delo, kdybych si pred skolou a dost casto i po skole nedala to brcko nebo vic..ja myslim, ze bych to mozna i zvladla prestat, zavisla asi nejsem...mozna psychicky...ted to ale trosku omezuju, alespon po skole, protoze zas otevreli kluziste a zhulena moc dobre nebruslim, ale tak to je tak o dve tri brka min tejdne, ty predskolni zatim rusit moc nechci, je to pro m trosku ritual..jen pri tom brusleni moc nepremejslim tak nepotrebuju nahrazku...na druhoustranu si rikam, ze nejsem o nic horsi nez jiny lidi od nas, jedna holka hodne chlasta a jako ze fest casto, tak si rikam, ze sem este v poho, ze toho muzu kdykoliv nechat..s tim ucenim to nebude zas az tak horky, ja mam znamky podle mejch predstav, az na fyziku matiku chemii, to prostredni vubc nezvladam, ale mam doucovani, tak snad ten gympl vyjde! jinak nevim jak bych skoncila...a tenhle tejden sem zatim melajednoho praska, tak ot je dobry, ne??:)

Odpověděl: Jana Justinová
Asi je to dobrý - jeden joint místo třeba čtyř od začátku týdne. Ale nevím, jestli i ten jeden stojí za riziko, že Vás právě někdo uvidí a přijdete třeba o to, co Vás teď nejvíc baví. Jestli by nebylo lepší najít víc příjemných věcí v životě - jako je práce s dětma, bruslení atd. - a třeba by pak ta tráva nebyla potřeba vůbec.Je totiž vydět, že v některých případech to bez ní v klidu jde. je mi jasné, že pro Vás asi škola není úplně největší zábava, ale ten gympl by myslím mohl být dobrá motivace ke změně. Ono je totiž otázka, jestli pro Vás pak bude najednou tak jednoduché vypustit ten svůj rituál kouření před školou, když se třeba na gympl dostanete. A tam by Vám to mohlo dělat docela potíže...Určitá psychická závislost tam nejspíš je, takže to nebude asi taková legrace. A srovnávat se s těma, kdo jsou na tom hůř - ať už doopravdy, nebo jen zdánlivě - k ničemu není, protože takové lidi kolem sebe najdete vždycky, když budete chtít...