uz sem vam psal vcera
šluk
takze kourim asi tak 2 nebo 3 roky a denne vykourim tak 2-3 jointy ale nekdy kdyz nemam travu tak treba nekourim 3-4-5 dni takze jak je nejlepsi prestat?opravdu moc dekiji za radu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že pokud dokážete vydržet bez marihuany několik dní, aniž by Vám to dělalo nějaké vážné problémy, tak při vysazení Vás určitě žádné závažné potíže provázet nebudou. Jde jen o to, abyste si ujasnil, proč chcete přestat. Bez toho se těžko přestává. Pak je na místě na čas vynechat akce, lidi a místa, kde se hulí, protože jinak to půjde taky těžko zvládat. Nevím, kolik Vám je, jestli chodíte do školy nebo do práce, jestli máte i jiné zábavy krom hulení... Není totiž docela od věci si naplánovat čas tak, aby jste tam neměl nějaké prodlevy, kdy se budete nudit a nebudete vědět, co se sebou, protože to samozřejmě svádí k tomu dát si jointa. No, a v neposlední řadě se taky zbavit zásob hulení, které případně máte. Protože pokud si budete něco doma schovávat na nějaké "co kdyby", tak to dlouho nevydržíte. Víte, on žádný konkrétní návod neexistuje a vždycky je potřeba počítat s tím, že do toho budete muset něco vložit. A taky se takhle přes internet dost těžko radí, co byste měl přesně dělat, když toho o Vaší situaci vím tak málo. No, zkuste prostě přestat, a uvidíte, jak to půjde. Kdyby se nedařilo, tak napište. Zatím přeji hodně štěstí.