Peří
T.
Dobrý den...Chtěla jsem se zeptat,jak mám pomoct svému příteli,když je závislý na pervitinu.Šnupe ho asi půl roku..začal jenom o víkendech a ted je to skoro každý den.Baví se jenom s lidma,kteří ho berou taky,takže s tím je pořád v kontaktu.K doktorovi ho určitě nedostanu,ale nechci ho v tom nechat!Prosím vás porad te mi,co mám dělat?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nepíšete moc podrobností, ale spíš to vypadá, že je teď Váš přítel s pervitinem docela spokojený a baví ho to. Jak do toho všeho zapadáte Vy jako jeho partnerka? Je pro Vás v tom jeho vztahu s drogou vlastně ještě místo? Možná byste teď měla myslet spíš na sebe, on asi žádný velký problém nepociťuje a dokud nepřestane být s pervitinem spokojený, nemá smysl mu vnucovat, že má problém, protože to stejně nepřijme. Možná byste se měla rozhodnout, jestli chcete žít s ním a s pervitinem...pokud se rozhodnete že ne, bude to pro něj znamení, že pervitin nejen dává, ale i bere.