KREV
BRIAN
JAK SE ZJISTUJE THC ??A DA SE TO ZJISTIT KDYZ DOKTORKA NA PREVENTVNI PROHLIDCE VEZMA KRVE A DAVA TO DO LABORATORE NA SKOUMANI NA CUKRY ATD!??A JAK!!! DLOUHO SE DRZI V KRVI????DIK ZA ODPOVED

Odpověděl: Bára Orlíková
Při standardním vyšetření se testy na přítomnost drog nedělají. Takže nemusíte mít obavy, že by lékařka při preventivní prohlídce nechala udělat test na drogy. Na přítomnost drog jsou speciální testy. Obvykle se tyto testy dělají ze vzorku moči, nikoli krve. THC se dá detekovat z krve několik dní (testy ze vzorku krve se ale používají v těchto příapdech výjimečně a jen ve speciálních případech), ze vzorku moči od několika dní do několika týdnů po posledním užití. Záleží na intenzitě a délce předchozího užívání. Pokud si člověk zakouří trávu jednou, tak se to v testech ukáže několik dní, pokud by kouřil dlouhodobě každý den, tak se to pak v testech může prokázat třeba měsíc po posledním užití. Proč se na to vlastně ptáte? Hrozí Vám nějaký průšvih nebo se chcete jen ujistit, že se to nezjistí při lékařské prohlídce?