Extáze
Lidie
Mám problém,na který nejsou schopni odpovědět ani odborní lékaři,proto se obracím na Vás. O prázdninách jsem užila poprvé v životě čtvrtku extáze.Po 40 minutách jsem se dostala do křeče a skončila v nemocnici.Během 3 hodin mě propustili,s tím,že to nebylo nic vážného.Musím podotknout,že mám epilept?ozu(né,epilepsii).Asi během 14 dní jsem dostala velké problémy s dýcháním,zablokovala se mi páteř,bolesti hlavy a také mám problémy s pamětí.Jakoby byl celý nervový systém oslaben.Ale bohužel léky mi nezabírají,vyvolávají ve mě křeče(léky proti křečím).Takže reakce mého těla na nejrůznější medikaci jsou naprosto opačná.Ráda bych se dozvěděla,na koho se obrátit,nebo kam zajít,kdo by mi mohl tuto velice těžkou situaci alespoň objasnit.Co se to vlastně se mnou stalo.Za odpověď Vám velice děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Já nevím odkud jste, ale trochu se bojím, že tohle není dotaz do poradny, spíš na osobní konzultaci. Přesto se vám pokusím něco odpovědět.
To co popisujete jsem ještě nikdy neviděl. Také mě žádné kloudné (a dost vědecké) vysvětlení nenapadá. Ty stavy, které popisujete bych spíše tipoval na nějakou psychosomatickou reakci. Nebo možná došlo k nějakému narušení regulačních mechanismů, ... ? Ví bůh.
Pokud s tím chcete pomoci, tak zavolejte (02/80 31 30). Nebo se pokuste mě kontaktovat nějakým jiným způsobem. Znám možná pár lidí, které by mohlo nějaké vysvětlení napadnout a taky pár lidí, kteří by něco takového uměli léčit (snad). Vyžaduje to ale osobní kontakt. V tomhle případě to doopravdy jinak nepůjde. Váš problém je příliš zvláštní.
Pokud k nějaké osobnější formě kontaktu nemáte odvahu, zkuste napsat více podrobností. Pokusím se to s někým konzultovat. :-))