Ze by opotrebovany organismus?
Amik
Dobry den, je mi 19 let a nastaly u me problemy ktere jsou neobvykle a nikde sem nenasel informace co znamenaji. Uz 4 mesice moc nepiju alkohol, jen jendou za 14 dni se opiju s prateli. Za posledni 3 roky jsem vypil hodne alkoholu,pres leto kazdy den hodne moc a tak. Take sem pozival 3 roky marihuanu. Jednou za cas me po marihuane zacalo byt ruchle srdce a mel sem pocity stihy, to se obcas stava,ale zhruba pred mesicem se stalo neco podivnyho. Vykouril sem joint a po 20 minutach sem mel stihu ze nemuzu dychat, vybehl sem ven na cesrstvy vzduch a vypil par sklenic vody, odeslo to. Ale od ty doby jsem pozil marihuanu parkrat a POKAZDY mam dychaci problemy jen kdyz mariuhanu citim ani ji nemusim kourit, srdce mi bije rychle neodejde to. Cas od casu se mi ten pocit vraci i kdyz treba si jen zapalim cigaretu, muzete mi prosim vas pomoct? Studuji v zahranici a urcite timto nebudu obtezovat mistni doktory. Protoze sem u doktora byl a oni di mysli ze mam problemy se srdcem,ale tak to neni,protoze mi udelali vsechny testy a ze srdcem nic nemam. Muze to byt zpusobeno ze moje telo se opotrebovalo vysokym uzivanim alkoholu,marihuany a tabaku z aposledni 3 roky? Uz nevim jak dal a co s tim delat.Dekuji za pochopeni. Honza

Odpověděl: Pavel Kubů
Vase stavy velmi pravdepodobne souvisi se stylem zivota v uplynulych letech, mohou vsak byt zpusobeny i delsim odloucenim od domova a svych blizkych. Popisovane priznaky vypadaji na to, ze trpite zachvaty uzkosti, ktere Vam konzumace konopi spousti. Rozhodne byste mel zanechat konzumace jakychkoliv drog, nejlepe i kofeinu s nikotinem. Doprejte si dostatek spanku a pokuste se minimalizovat stresovou zatez. Budou-li se uzkostne stavy stale opakovat mel byste navstivit psychiatra, ktery po Vasem vysetreni rozhodne, zda byste v ramci lecby nemel uzivat leky proti uzkosti.