musim se toho přeci zbavit......
bez smyslu života..............
to si říkam každy den před spankem..............ale druhy den to stejně nedodržím,ach jo.....ale poslední dobu se mi dařilo hulit jen většinou večer pokud nepočítam dnešek........už to je u mě uspěch......jo a taky se ted šíleně bojim SOBOTY ktera ted bude.....ten kamoš ma tu oslavu o ktere sem vam už psala a ja se rozhodla že tam pujdu ale jen na chvili,maji mu to dovezt totiž až tak po desate večer,tak ja tam pujdu jen na chvili....a než to dovezou tak s tama odejdu.tak si aspon nebudu vyčitat že sem tam nedošla a zaroven se tomu vyhnu.hodně sem o tom totiž přemyšlela a vim že kdybych tam zustala tak si to s největší pravděpodobností dam a to NEEEEEEEEEEEEMUŽU......................... Jinak co se tyka toho viru HIV,tak nepanikařím jen sem se ptala protože at mam jistotu..........ale ja vubec nevim jakym zpusobem se to děla,musí se za to platit????a taky nechci aby se o tom někdo dozvěděl jde to utajit jen mezi mnou a lekařem,aniž by se to dozvěděli rodiče???neni mi totiž ještě 18........bude mi teprve za chviličku 17....ale obavam se a nechci mit toho červika v hlavě ktery mi pořad neda pokoj a řika:CO KDYŽ PŘECI JEN....chci mit jistotu aspon v totom jak na tom sem protože muj kluk nebyl jediny s kym sem spala,spala sem totiž už jednou i s jednim klukem o kterem semse až pak dozvěděla že i fetuje...ja si myslela že jen huli.....byl to takovy ulet a to mi taky kapku tiži svědomi................tak mi prosím pošlete nejake ty informace o tech testech...děkuju MOC.......SEM HODNĚ RADA ŽE SI MUŽU KONEČNĚ S NĚKYM TAKTO OTEVŘENĚ POPOVIDAT O SVYCH PROBLEMECH A STAROSTECH..........jo a taky bych vam chtěla říct neco co by s mou psychikou mohlo taky souviset,tak před třemi roky sem měla ANOREXII,ale maminka mě z toho dostala,ještě před rokem mi dělolo jidlo někdy problemy a ted mě taky někdy chytne to že třeba nechci moc jist,abych nebyla tlusta............NIKOMU SEM O TOMTO DOPOSUD NEŘEKLA,ANI MEMU KLUKOVI,nechci aby to o mě kdokoliv věděl.vi to jen ma mamča a ja a ted vy,STYDIM SE ZA TO..........tak mi napište PROSIM CO NEJDŘÍV.......DĚKUJU VAM MOC ŽE MI TAK POMAHATE...........:-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, omlouvám se za prodlevu, chápu, že je to nemilé, ale jak už jsem vysvětlovala, byla jsem teď pár dní mimo internet. S večírkem to tedy dopadlo nakonec tak, že jste tam nešla, jak jsem pochopila z posledního dotazu, což bylo myslím nejlepší řešení - lepší než tam jít jenom na kousek, protože by se Vám pak asi dost blbě odcházelo... i když byste měla předsevzetí, že odejdete. Jinak jsem Vám našla tenhle kontakt, který by pro Vás mohl být dostupný. Kontaktní centrum Klíč Občanské sdružení AGARTA Ohrada 1897, Vsetín, 755 01 tel: 571 436 900 Lukáš Šicl, vedoucí zařízení Tam by Vám jistě poradili, jak je to s těmi testy na HIV (a taky mnohem běžnější hepatitidu C, která je mezi lidmi, co berou injekčně drogy dosti obvyklá a taky je dosti zákeřná). Nemohla jsem se tam dnes dovolat, abych zjistila, zda neposkytují bezplatné anonymní testy na tyto choroby v rámci kontaktního centra (což je poměrně obvyklé) - ale pokud je neposkytují sami, tak by Vám jistě řekli, kde je možné si je nechat ve Vašem regionu udělat (mám za to, že je dělá každá hygienická stanice, sice ne anonymně, ale jistě neposkytují informace nikam dál). Taky bych Vám doporučila, abyste po dobu, dokud nebudete mít ty testy, zkusila s přítelem používat třeba takovou věc jako je kondom - docela se to hodí. A taky myslím, že byste vůbec mohla vstoupit s tím kontaktním centrem do "kontaktu" a zkusit se tam domluvit i na nějaké konzultaci, když už tam budete volat nebo tam zajedete kvůli těm testům. Myslím, že třeba ta zmínka o té anorexii /kdy tedy nevím, zda Vám ji skutečně nějaký odborník diagnostikoval, ale i pokud jste nikde v odborné péči nebyla a měla jste problémy tohoto druhu/ se mi zdá docela závažná. Víte, ony se ty problémy cyklí, pokud je nezačnete nějak řešit, a to myslím odborně, tak nezmizí, jen se možná přesunou na jinou oblast - takže když teď máte pocit, že problémy s jídlem už nejsou tak závažné, tak zas berete drogy. A když člověk každý den hulí a do toho občas bere něco dalšího, tak se těžko něco zásadního řeší a jen se všechno odsouvá na druhou kolej. A pak se to zas může zjevit někde jinde. Tak to uvažte. Zatím přeji hodně štěstí.