alexander
Preco som sa pital? Potreboval som sa ubezpecit ci som si vybral ten spravny liek na samovrazdu. Mal som velke obavy z krcov a bolesti. Teraz mam zas o nieco viac informacii ale uz viem ze benzodiazepany ako silny clonazepam a medazepam budu v kombinacii stacit. V dnesnej dobe je velmi tazke ziskat informacie a prostriedky na samovrazdu ale kto hlada najde!

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejsem si moc jistý, jestli jste se ve vašem odhadu nespletl. O jistotě bez křečí a bolesti bych taky přesvědčen nebyl. A pak spousta nemocí, pro které člověk sebevraždu páchá, se dá i léčit. Jestli to není o něco lepší a perspektivnější varianta. Tak to ještě uvažte. P.s. Jen na okraj - z informací které jsem vám napsal se myslím nedá úplně jednoznačně určit spolehlivá kombinace. A i při použití těch relativně velmi spolehlivých se vám může stát že přežijete. Ale ne zcela ve zdraví. Tak to možná fakt ještě uvažte. Protože ty křeče nemusí být při tom, ale mohou být potom.