kokain
Lejla
Dobrý den, mám pocit, že můj kamarád bere kokain. Neví, že to vím. Jak mu můžu pomoct? Myslím si, že když to na něj vybalím, tak vše zapře, nebo i kdyby se přiznal, řekne že je to jeho věc. Moc se o něj bojím.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, chápu, že o kamaráda máte velký strach, ale sama tušíte, co Vám odpoví, když na něj uhodíte a budete ho do něčeho nutit. Jediné, co můžete dělat je dát kamarádovi najevo, co si o jeho chování myslíte a že jste mu k dispozici, pokud se rozhodne pro změnu. jinak je ale potřeba počkat, až se on rozhodne sám pro nějakou změnu, pak tepreve mu můžete pomoci. Do té doby bych se raději držela dál od něj i kokainu...