vlčí bob..pro báru orlíkovou
SlečnaMnohaIdentit
tak sem si teda přečetla ten biotox a nic veselýho..a prej že po deseti semínkách má člověk úžasný halušky. on je ten kamarád stejně trošku magor, teď mi tvrdil, že prej halucinogenní je i muškátovej ořech a to dávkování co mi řek, mi přišlo poněkud podezřelý: minimálně 3 ořechy, pro silnější účinek 3,5 a 4 jsou smrtelná dávka. to je podle mě pěkná blbost. Jinak lysohlávky sem nakonec měla, docela dobrý, nakonec to bylo oukej, ale nevim, jestli do toho půjdu znova..:) btw. je INDULONA halucinogenní?? Známá si jí namazala na chleba a pak se na ní údajně smál autobus...A kdybych si jí dala, otrávit se nemůžu?? teda jako to ani nemínim zkoušet, přijde mi to jako už fakt moc velkej hegeš.

Odpověděl: Bára Orlíková
Ohledně toho vlčího bobu, a ostatně i jiných halucinogenů - ony ty látky mohou vyvolat silné halucinace, jde jen o to za jakou cenu, obzvláště když se Vám podaří opravdu kvalitní "bad trip" nebo intoxikace provázená nějakými intenzivními somatickými příznaky, což zrovna u toho vlčího bobu může nastat. Ale pokud chcete pokoušet své duševní i fyzické zdraví, je to pouze Vaše rozhodnutí. Ohledně toho muškátového oříšku - skutečně halucinogenní je. Ohledně toho dávkování - nemám za to, že by to bylo tak, jak říkal Váš kamarád, ale skutečností je, že v minimálních dávkách se používá jako koření, ve vysokých dávkách (cca ty 3 ořechy) má halucinogenní účinky, ale opět se vesměs při intoxikaci projevují i negativní fyzické stavy, a také je možné se muškátovým oříškem předávkovat. Info o muškátovníku najdete na Vám již známém biotox.cz. Ohledně té indulony - v životě jsem to neslyšela a o duševním zdraví Vaší kamarádky si troufám pochybovat. No, mám pocit, že byste měla trochu zauvažovat nad tím, k čemu Vám tyhle úvahy, a popřípadě experimenty mají sloužit, protože látky, na které se ptáte, jsou poměrně rizikové a myslím, že se bez zkušenosti s nimi člověk v životě v klidu obejde. Když byste potřebovala něco vědět, tak zas napište.