heroin
wav
Dobry Den, potřeboval bych poradit. Mám dobrého kamaráda a ten bere heroin, nechci aby si zkazil zivot a tak mu chci pomoct a presvedcit ho aby s tim prestal. On má problémy doma, ve škole atd. A myslí si že mu tohle pomůže. Jak mu mohu pomoct aby prestal, nebo nejak ho presvedcit aby zacal resit sve problemy jinak nez takto. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, přestat s heroinem není tak snadné, natož k tomu někoho přesvědčit. je to droga, která způsobuje silnou závislost a většinou ani rodiče nebo partnerka s tím nic nezmůžou, dokud člověk nechce. Jediné, co můžete dělat je dát kamarádovi najevo, co si o jeho chování myslíte a že jste mu k dispozici, pokud se rozhodne pro změnu. Jinak bych se ale do jeho problémů s drogami moc nemotala, protože jemu to nepomůže a mohlo by to být jen nebezpečné pro Vás. Pokud by se rozhodl něco s drogami dělat, exisují samozřejmě cesty, jak ho v tom podpořit, ale první impulz je na něm...