Kev
Dobrý Den, Asi před měsícem jsem k vám měl dotaz ohledně mého braní Pervitinu s Přítelem.Od té doby se téměř nic nezměnilo.začínám propadat i v "normálních" stavech špatným pocitům.nevím jestli je to způsobeno drogou,ale asi ano.vím určitě že přítel beze mě nepřestane.jsme spolu 2 roky a i přes to,že bereme ho stále miluji téměř jako na začátku.oba pracujeme,takže přes týden na to oba ani nemyslíme.ale o víkendu to zase vše doženeme.chci moc přestat,a tím i motivovat Přítele,ale mám moc slabou vůli.vím že bez přítele nechci být.netušil jsem jak těžké je přestat.k Vašemu minulému dotazu-oba bereme šňupáním.chěl bych se tedy zeptat jak nejlépe začít s abstinencí?Předem děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, že neberete injekčně je dobré. :-) Teď k tomu dalšímu: Jestli se vám nepříjemné pocity dějou i mimo tu dobu, kdy užíváte - tak je to velmi pravděpodobně následek užívání drog. A dokonce následek docela běžný. Nejedná se o nic nestandardního. Jak přestat? 1. prostě přestat. Místo toho, abyste si dali si nedáte. 2. místo toho zkuste nějaké jiné, smysluplné aktivity - můžete někam jet, ... doporučoval bych váš režim výrazně změnit. To že se jedná o víkendy tomu napomáhá. 3. Kupte si vitaminy (magneB6, vitamin B1 - samostatně), a meduňku lékařskou - pomůže vám to v abstinenci. 4. napište, jak vám to jde.