názor
kráca
Dobrý den je mě 28 let. Bral jsem asi 1 rok pervitin jednou krát týdně šnupáním.Potom příšlo šílené období 5 let dvakrát týdně vnitrožilně a ktomu snad vše co existuju.Prostě strašný. Dostal jsem se kam jsem nechtěl a s velkým přesvědčením jsem další 2 roky bral jednou krát měsíčně, nosem nebo jehlou jak to přišlo. Po 7 rokách to nešlo jinak chtěl jsem skončít. Do toho jsem dostal žloutenku typu A . Prostě to tak mělo přijít. Motivace skončit se díky nemoci zvětšila protožě hlavně orgán jater by mohl být na tom velice špatně.Měsíc v nemocvnici a dalších pět jsem byl úplně čistý(hulení,perník,alkohol )prostě nic. Poté zaváhání s kamarádem a šílené dva dny na perníku.Špatný hrozná nálada ,tolik dnú snažení pryč.Od té doby pět měsícú jsem zase úplně čistý. Momentálně mě zase začíná pěkně harašit ,síla a chut je strašná...Asi to brzy příjde ale mám v sobě něco že cítím že se toho nechci nafurt zbavit. Potrebuji prosím radu.Jak hodně mě bude ubližovat braní pervutinu 1 krát za šest měsícú vúči orgánu jater po té žloutence a jak bude bojovat celé mé tělo. Přeci jenom nejsem nejmladší. Na co mají drogy (pervitin) v organizmu následky. Psichika není sranda ale zdásemi že jí zatím zvládám.Také chci děti , preci jenom jsem ted dost vyčištěn.Dá se udělat test na žloutenku nebo HIV jinde než v nemocnici.Myslim tím třeba doma kouipit ho v lékárně atd.. Moc prosím jednotlivé body o zodpovězení. Moc mě záleží na odpovědi a na Váš názor pane Doktore. Děkuji stručněji to nešlo Kráca. Je to osum let života. Něco všem: kdo do toho vztoupí ponese si na zádech velkou dan. Čím veselejší začátek tím smutnější konec.DETOX I V SOUKROMÍ JE VELICE TVRDÝ. Je skvělí že je někdo kdo nám pomáhá Díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, pervitin je látka která poměrně významně zatěžuje organismus. Nastartuje ho na plný plyn a drží. Je to jako když sednete do auta, zařadíte neutrál a dáte plný plyn. A necháte tak auto běžet pár hodin. Nejvíce trpí srdce a cévy, ale i další orgány, včetně jater. On taky pervitin, i když je vařič hodně dobrej, není právě čistá látka, z toho varu tam leces zůstane a to je pro játra ještě mnohem horší. Testy na HIV a žloutenku - tam bych doporučil nechat si je udělat u svého praktického lékaře a nebo požádat až půjdete na kontrolu s těmi játry. Na infekčním vám je jistě udělají. Ještě mě tak napadá, že s těma vašima chutěma a psychikou by také bylo možné něco udělat. Jednak, je docela možné, že trpíte depresí - ta sama nezmizí a možná bych doporučoval navštívit psychiatra. Také existují centra, která pomáhají lidem kteří abstinují. Když máte po léčbě a nebo abstinujete dlouho sám, tak se na ně můžete obrátit a oni vám jistě nabídnou nějaký program, jak chutě překonat. Také by vám pomohli zajistit ty testy, ... Kdybyste potřeboval kontakt, tak napište odkud jste. Držím palce. :-) P.s. Snad jsem na nic nezapoměl, klidně ještě napište.