Pervitin
polynka
ahoj.s mým klukem chodím přes 4 měsíce,je mu 21 a mě 17.nejdřív chodil s mou nejlepší kámoškou,ale to už máme vyřešené.minulou zimu smažil každý den,jel v tom se svou nejlepší kamarádkou,on toho nechal,ona ne.půl roku byl čistej,dal si jen občas.teď mi slíbil, že toho nechá,já jsem to měla jednou.od něj. ta jeho kamarádka ho do toho znova tahá,je úplně v pr....smaží od 14.dal si třeba jednou za tejden,teď si to spolu střílej,nevim jak často.Poraďte,on mě miluje,to vim a já nechci aby byl ve sračkách jak ona...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi jediné, co Vám můžu s čistým svědomím v takové situaci poradit je, abyste se s ním pokud možno co nejrychleji rozešla. Jestli si on nedovede zařídit, aby mu jeho "kamarádka" dala pokoj a ještě je schopný dát pervitin i Vám, nejsem si moc jistá, co v jeho podání znamená někoho milovat - stáhnout ho taky dolů? trápit ho neustálými planými sliby? Asi bych takových vztahem neztrácela další čas a neinvestovala do něj další energii a myslela bych raději víc na sebe.