kanabinoidy
toudy
Fajcim travu raz za 1 az 2 tyzdne. Chcel by som sa opytat na rozdiel vo vedlajsich ucinkoch a stavoch po odozneni ucinku marihuany ako skunku (slangovo "lampa" "sklenik") a beznej marihuany(pestovanej v prirodzenych podmienkach). Mam osobne skusenosti, ze skunky a ciste odrody maju rozdielne ucinky po intoxikacii a takisto po odozneni ucinku. Ked uzivam vecer, tak na dalsi den som viac otupeny ak som fajcil skunk, ci lampu. U cistych odrod je ucinok iny, mozno slabsi a trva aj dost kratsie a skor sa po uziti znormalizujem. Po skunku som na dalsi den dost unaveny a mimo, zabudam na povinnosti a pod. Mozte mi prosim opisat, co sposobuje ten rozdielny ucinok a ci su moje pozorovania na mieste? Takisto by som chcel vediet, ake latky napr. vitaminy, rozne bilinne vytazky, adaptogeny a podobne pomahaju pri regeneracii po uzivani marihuany a ktory z vyssie uvedenych "typov" marihuany je "lepsi" a preco je to tak. Obsahuje marihuana aj ine latky okrem THC, ktore maju alebo mozu mat synergicky ucinok? napr. hasis, ktory je zbaveny balastu z marihuany navodzuje tiez iny, podla mna "cistejsi" stav. Velmi pekne Vam dakujem. Tomas

Odpověděl: Pavel Kubů
Vase pozorovani rozdilneho ucinku indoor a outdoor odrud konopi na Vas organismus jsou bezpochyby spravna, ale je velmi obtizne je jakkoliv zobecnovat. Reakce kazdeho jedince na intoxikaci konopim je velmi individualni a pohybuje u stejne odrudy od prchaveho pocitu dobre nalady az po intenzivni uzkostne stavy po celou dobu intoxikace. Lze vsak rict, ze rozdil v prozitcich po indoor a outdoor odrudach je zpusobem jednak vyssi koncentraci psychoaktivnich cannabinoidu (THC, CBD) ve slechtenych indoor odrudach a druhak odlisnym pomerem jednotlivych cannabinoidu (v soucasnosti je popsano cca 40 ruznych latek z teto skupiny, ktere rostlina konopi obsahuje) v ruznych odrudach. Nejlepsi je nekonzumovat zadne odrudy konopi. Vzhledem k individualne velmi rozdilnym reakcim na ruzne pomery cannabinoidu v konzumovanem konopi ani nelze rict, ze by nektera z nich byla obecne lepsi ci horsi. Nekomu proste vic vyhovuji venkovni jinemu lampove odrudy.