rohypnol
emča
před rokem se mi oběsil přítel.od té doby zápasím s nespavostí.užívím rohypnol ale následuje tak sest hodin tvrdého spánku kdy na to nemyslím a pak jen hrozná únava.v noci mě někdy probouzejí divné křeče po kterých jsem hrozně vyčerpaná.někdy to řeším tak že si odpoledne vezmu tabletu abych spala.to asi není moc dobré.doktor mi nyní napsal na spaní Gerodorm ale usínám dlouho a spím málo. když se delší dobu nevyspím hlava v noci pracuje není v klidu.nikdy jsem nevěřila na posmrtný život ale absolvovala jsem seanci při které mě zemřelý odpověděl otázky.když nespím přemýšlím o smrti.se strachem jdu každý den do postele. psychiatr mě popráškoval s prominutím jak pole bylo a je mi čím dál hůř. nevím jak dál. před rokem se mi oběsil přítel. od té doby trpím nespavostí beru rohypnol po kterém následuje tak šest hodin spánku pak únava.řeším to tak někdy že si vezmu jednu tabletu odpoledne abych usnula a nepřemýšlela o tom.probouzním se v noci někdy v divných křečích a křikem.doktor mi nyní napsal na spaní Gerodorm usínám dlouho a spím málo.nemám hlavu v klidu.nevím jak budu žít takhle dál.k psychiatrovi nechci zkoušela jsem to bylo mi hrozně.

Odpověděl: Jakub Minařík
Stav ve kterém se nacházíte je asi poměrně složitý. Nejen pro vás, ale i pro lékaře, který vás má v péči. Pokud má dojít k nějaké pozitivní změně, tak to bude nadlouho a bude to vyžadovat dosti trpělivosti jak na straně vaší, tak na straně kolegů. Osobně bych vám doporučil zkusit znova psychiatra (klidně si najděte někoho jiného) a taky psychoterapeuta, který s vámi bude dlouhodobě pracovat. Jinak se svých obtíží nezbavíte. Víte, podle toho co píšete mám dojem, že se před tím snažíte utéci. Ale vzhledem k tomu, že to, před čím utíkáte bydlí ve vaší hlavě, tak se vám to nemůže povést. Taky myslím, že nemá moc smysl se s tím nějak pokoušet droamaticky bojovat, ani to se nepovede. Nezbyde, než se v tom pomalu a trpělivě, s prominutím, matlat. Jen tak se vám to podaří, postupně, kousek po kousku, zpracovat. Jinak to fakt nepůjde. Počítejte ale s tím, že může nějakou dobu trvat, než se podaří najít vhodné léky a taky, než se vším co jste zažila nějako propracujete. Pak se vám uleví. No, držím palce a klidně napište, když budete chtít. :-)