vubec se mi to nedaří..........
bez smyslu života
tak z těch tří možností by mi určitě udělala nejlepe ta první,tu druhou totiž vylučuju protože to sama asik nezvladnu.a vím že pokud budu pokračovat v te první tak si asi zničím život.....ale nejhorší je že ja mam kluka v naší partě a on hulí taky kamoši taky a ja s nima sem cele dny......................TO MI DĚLÁÁÁÁ NEJVĚTŠÍ STAROSTI......... ani za nic bych o ně NECHTĚLA PŘIJÍT.......:-(((

Odpověděl: Bára Orlíková
No, jak už jsem psala minule. Pokud s tím nechcete nic dělat, tak s tím nic nedělejte. Pokud s tím chcete něco dělat, nezbyde, než do toho něco vložit. Samo se to nespraví. Pokud chcete přestat hulit a brát další drogy, tak je poměrně potřeba se přestat setkávat s lidmi, kteří drogy berou nebo ten kontakt aspoň výrazně omezit. Což se Vám nechce a jak je z Vašich posledních dotazů vidět, ani se Vám mnoho nechce dělat něco s tím hulením a se vším ostatním. Ono vypadá "cool", když člověk hulí, sem tam bere něco jiného a může se prezentovat tím, jak nesnadno se toho zbavuje... Já teď nějak nevím, co bych Vám měla napsat a co vlastně chcete. Zkuste to uvážit a zkusíme najít nějakou cestu. Ať už to půjde bez drog nebo ne. Jen je potřeba vědět, že to rozhodnutí je na Vás. A důsledky ponesete zas jen Vy. Zatím přeju hodně štěstí a aspoň se vyvarujte experimentů typu lysohlávky.