Alkohol
Martin
Dobry den. Mam dotaz ohledne konzumace alkoholu, kde byste rekl, ze uz zacina problem. Je mi 20, hodne lidi mi tvrdi, ze moc piju, nebo ze budu dokonce alkoholik. Myslite si, ze je problem, kdyz si jednou za dva, tri dny koupim flasku rumu nebo whisky a vypiju si ji vecer u televize??? Vzdyt to je prece uplne normalni, clovek se potrebuje sem tam uvolnit v dnesnim uspechanem svete, trochu zrelaxovat. Podotykam ze se neopijim tak, ze bych treba nemohl chodit, dalsi den ani nemam tak hrozne kocoviny, vetsinou vstanu i do skoly. Problemy s tim nemam vubec teda zadne, az na tu neustalou kritiku lidi co tomu nerozumi. Chci jen slyset nazor odbornika, ze to neni vubec zadny problem. Uz me totiz ty neustale fanaticke kritiky stvou, vetsina dnesni mladeze jsou fetaci marihuany a budou kritizovat alkohol, jak smesne. Travu bych teda nekouril, clovek nepotrebuje fet kdyz ma alkohol a benzodiazepiny. Diky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, kdybyste se cítil tak v pohodě a v normě, jak to popisujete,asi byste vůbec nepsal a neměl potřebu se přesvědčovat. Nemůžete čekat, že Vám někdo soudný posvětí, že vypijete každých pár dní najednou láhev tvrdého alkoholu (a k tomu ještě spolykáte pár benzodiazepinů?). Nehledě na to, že předávkování kombinací alkoholu a benzodiazepinů může být smrtelné a taky si můžete pořídit kombinovanou závislost na alkoholu a benzodiazepinech, což opravdu není legrace. Myslím, že zrelaxovat jde i jinou cestou a možná za pár let, až Vám začnou játra vypovídat službu, si na všechny ty "lidi, co tomu nerozumí" ještě vzpomenete...